Official Music ™

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo

دانلود آهنگ جدید سیاوش راد و آنیتا به نام خیال من نیست

Download New Song By Siavash Rad & Anita Called Khiale Man Nist

دانلود آهنگ جدید سیاوش راد و آنیتا به نام خیال من نیست

راهنما
در صورت خراب بودن لینک ها وارد کانال تلگرام شوید


کانال تلگرام سایت ⬅️
متن آهنگ سیاوش راد و آنیتا به نام خیال من نیست



دیگه روزگارم تورو کم داره
ولی خیلی خوبه حالم خُب حقیقتم نداره
میگی تو بهترینی حالا یه روز میبینی
که مثِ من نی دیگه منم میگم نکته اصلیش اینه
نمیخوام مثِ تورو ، خستم ازت
برو دیگه سراغمم نگیر بی تو راحتم رفیق
بی تو راحتم ببین
خیال من نیست دیگه خیال من نیست
هرچی میخوای بگی خیال من نی
نه یادمم نی دیگه نه یادمم نیس
کاری که کردی نه یادمم نیس
خیال من نیست دیگه خیال من نیست
هرچی میخوای بگی خیال من نی
نه یادمم نی دیگه نه یادمم نیس
کاری که کردی نه یادمم نیس
از وقتی که نیستی حالم خیلی خوبه
آره زندگیم آرومه نیستم دیگه با تو
اون چشماتو وا کن
منم با تنهاییام خط کشیدم دور اطرافیام
آرومم آرومم آرومم فکر نکن که سرت من داغونم
چون نمیخوام مثِ تورو خستم ازت
برو دیگه سراغمم نگیر بی تو راحتم رفیق
بی تو راحتم ببین
خیال من نیست دیگه خیال من نیست
هرچی میخوای بگی خیال من نی
نه یادمم نی دیگه نه یادمم نیس
کاری که کردی نه یادمم نیس
خیال من نیست دیگه خیال من نیست
هرچی میخوای بگی خیال من نی
نه یادمم نی دیگه نه یادمم نیس
کاری که کردی نه یادمم نیس
خیال من نیست دیگه خیال من نیست
هرچی میخوای بگی خیال من نی
نه یادمم نی دیگه نه یادمم نیس
کاری که کردی نه یادمم نیس
از وقتی که نیستی حالم خیلی خوبه
آره زندگیم آرومه نیستم دیگه با تو
اون چشماتو وا کن
منم با تنهاییام خط کشیدم دور اطرافیام
آرومم آرومم آرومم فکر نکن که سرت من داغونم
چون نمیخوام مثِ تورو خستم ازت
برو دیگه سراغمم نگیر بی تو راحتم رفیق
بی تو راحتم ببین


۲۹۴ کاربر این مطلب را دیده اند و تعداد کل بازدید ها از این پست : ۴۴۵
موافقین۱ مخالفین۰
برچسب ها : , , , , , , , , , ,

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۵۸ ب.ظ

دسته: تک آهنگ ایرانی ,

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی